Klient nás oslovil v situaci, kdy potřeboval přejít na digitální formu dokumentace pro podporu výroby. Aktuální stav práce s dokumentací byl pro pracovníky na linkách velmi náročný a již složitě udržitelný. V jakém slova smyslu? Při výrobním procesu byly využívány Excel dokumenty, které si museli zaměstnanci tisknout a postupovat podle nich u výrobní linky. Společnost tedy nejen spotřebovávala zbytečně velké množství papíru, ale hlavně byl proces přípravy zdlouhavý, těžko kontrolovatelný a zvyšovalo se riziko chyb.
První částí je výroba, kdy je aplikace uživatelům k dispozici na digitálních panelech neboli kioscích přímo na výrobní lince. Na těchto kioscích si mohou zaměstnanci snadno vyhledat dle čísla či názvu projektu/dílu celou výrobní dokumentaci. Dokonce mají možnost načíst čtečkou kód určitého dílu a otevře se jim příslušná výrobní dokumentace v nejaktuálnější verzi. Dalším důležitým aspektem je, že administrace obsahuje schvalovací proces a kompletní historii prováděných revizí dokumentů. Zároveň také jednotlivé soubory obsahují možnost zadat změnu v materiálech pro výrobu – a na tyto změny aplikace zaměstnance upozorní.
Druhá část aplikace se zabývá reporty a vychází z historických Excel reportů. Nové reporty jsme připravili pro 4 hlavní oblasti:
1. Rozpis směny
2. Zmetkovitost
3. Produktivita
4. Plnění plánu
Přechod na aplikaci přinesl zákazníkovi významné usnadnění, přehlednost a efektivitu. Software bezproblémově řeší rozpisy a kalendář směn, plán výroby na danou směnu, a také následný tisk pracovního výkazu. Zajímavostí projektu bylo, že aplikace musela dokázat sbírat data z několika interních systémů klienta.
Tato spolupráce pro nás byla další ukázkou, kdy jde software a hardware ruku v ruce za účelem úspory času, financí, lidského úsilí a eliminace množných chyb
Řešíte něco podobného? Poradíme, jak by šlo uvedené využít u Vás.