Support System

Nápověda Support System

Tentokrát nás oslovil klient, dodávající svým zákazníkům komplexní systém potřebný v potravinářském a stravovacím odvětví. Naším úkolem bylo vytvořit jednoduchou, funkční, a hlavně smysluplnou aplikaci plnící funkci elektronické nápovědy pro uživatele tohoto systému. Stěžejním parametrem bylo, aby aplikace obsahovala funkce pro kopírování konkrétní stránky nápovědy za účelem vytvořením vlastní modifikace. Tedy uživatel si může vytvořit vlastní verzi konkrétní části nápovědy pro své individuální návody k užívání systému. Z našeho pohledu i dle slov zákazníka je velmi přínosná vlastnost aplikace, kdy na základě kopírování je možné navíc zpětné provázání s podkladem, ze kterého bylo původně kopírováno.
Zadavatel má v aplikaci k dispozici nastavení několika úrovní uživatelských oprávnění, která jsou volně definovatelná. Jinými slovy lze nastavit více úrovní oprávnění jednotlivých uživatelských účtů, které mají do nápovědy přístup. To je velmi důležité právě proto, že uživatelé nápovědy mohou upravovat a přidávat poznámky ke zkopírovaným stránkám či příspěvkům. Aplikace spolehlivě slouží jako „neviditelný“ a zároveň nenahraditelný systém podpory pro zákazníky našeho zadavatele. Dříve zákazníci dostávali nápovědu k dodanému softwaru (systému) formou oddělených dokumentů. Takto však nebyla nápověda snadno doplnitelná, uživatelsky přívětivá ani praktická.

Nápověda Support System

Nenašli jste, co hledáte?

Řešíte něco podobného? Poradíme, jak by šlo uvedené využít u Vás.