WEBOVÉ STRÁNKY
Pokud má být Vaše podnikání vidět, neobejdete se bez atraktivních webových stránek. Ty poskytnou Vašim budoucím zákazníkům důležité informace, budou vizuálně poutavé a lehce přístupné. Vytvoříme pro Vás webové stránky s jednoduchým a přehledným redakčním systémem a zajistíme jejich bezproblémový chod.
V dnešní době přichází až 80% návštěvníků přes mobilní zařízení. Proto při tvorbě webových stránek využíváme responzivního designu. Váš web se tak perfektně zobrazí jak na osobním počítači nebo notebooku, tak na tabletu a mobilním telefonu.
E-SHOP
Aby e-shop opravdu pomáhal, musí být:
- Graficky zajímavý a sladěný s Vaší firemní identitou.
- Jednoduše spravovatelný.
- Připravený pro SEO, aby v něm vyhledávače Vaše produkty našly.
- Propojený s interním systémem, abyste nemuseli produkty zadávat na více místech.
Nechcete zboží na Internetu prodávat, ale jen zákazníky informovat o jeho parametrech?
Pak Vám poslouží zjednodušený e-shop jako produktový katalog.
LOGO
Logo je základ firemní komunikace, skrz něj Vás zákazník odliší od konkurence. Logo má být výrazné, zapamatovatelné a odpovídat službě nebo produktu, jež vizuálně „zastupuje“.
Logo vytvoříme společně s Vámi v několika krocích. Prvně si ujasníme Vaši představu, poté připravíme první sadu návrhů loga a ty budeme dle připomínek vylepšovat. Po vypořádání připomínek Vám předáme logo a sestavíme grafický manuál.
Propagační materiály
Pryč jsou doby, kdy se produkt sám prodal. Aby bylo vidět co děláte, potřebujete propagační materiály. Propagační materiály předají zákazníkům klíčové informace, povzbudí je k nákupnímu rozhodnutí a poskytnou tak podporu Vašim obchodníkům.
- Vizitka
- Leták
- Banner
- Roll-up
- Produktové desky
- Samolepky
- Polep
- Reklamní dárek
- Citylight
- Billboard
- Plakát
- Propagační předměty (trička, hrnečky,..)
3D vizualizace
Zákazníkovi je dobré ukázat, jak bude výsledek Vaší práce vypadat. Někdy to je nemožné vyfotit, a je třeba udělat 3D vizualizaci.
Pomocí vizualizace ukážete výrobek v interiéru či exteriéru, v potřebné barevné či povrchové kombinaci.
Při tvorbě vizualizace se postupuje následovně:
- Nejprve grafik sestaví scénu.
- Poté předměty v ní osadí texturami.
- Následně se scéna osvětlí, aby vypadala maximálně realisticky.
- Závěrečným krokem je počítačové vykreslení scény, tzv. render. Díky pokročilosti SW nástrojů je výstupem fotorealistický výsledek.